عضو کمیسیون بهداشت از بررسی تکالیف قانونی وزارت بهداشت و طرح تحول سلامت با حضور قاضی‌زاده در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

طرح تحول سلامت با حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بررسی شدسید مرتضی خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: کمیسیون جلسه سه‌شنبه‌ها را به بحث و بررسی برنامه وزارت بهداشت، طرح تحول سلامت و تکالیفی‌ که قانون برنامه ششم توسعه مشخص کرده، تخصیص داده است.

وی ادامه داد: امروز هم آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به همراه معاونان‌ خود و همچنین مسئولان سازمان برنامه و بودجه و بیمه سلامت در این نشست حضور یافتند.

نماینده مردم ماه‌نشان اظهار کرد: جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت گزارشی را درباره برنامه‌های معاونت درمان، اجرای راهنما‌های بالینی و همچنین مسائل مختلف ارائه کرد.

خاتمی تصریح کرد: رئیسی دیگر معاون وزیر بهداشت هم در این نشست درباره بسترسازی، پزشک خانواده، خدمات الکترونیک و ایجاد سامانه برخط اطلاعات و تکمیل ظرفیت سامانه سلامت سیب گزارشی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: اکنون بالغ بر 70 میلیون نفر اطلاعاتشان‌ در سامانه سیب وجود دارد که باید کامل شود، همچنین در ادامه نمایندگان ابهامات و سوالات خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: در این نشست قرار شد نمایندگانی مانند بنده و آقای علیجانی از این کمیسیون در جلسات مشترک راهبردی با وزارت بهداشت و درمان برای تنظیم برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار