دومين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم طلاب علوم ديني جهان اسلام از اول ارديبهشت در قم آغاز مي شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسین اسدی؛ رئيس ستاد برگزاري مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: در اين رقابت ها 71 نفر از طلاب مدارس و حوزه هاي علميه 45 کشور اسلامي حضور خواهند داشت.

اسدي ، رشته هاي مسابقات امسال را خطابه قرآني، حفظ کل قرآن کريم، تفسير و قرائت برشمرد وادامه داد: در اين رقابت ها شرکت کنندگان در مدت 4 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

اسدي ، برگزاري نمايشگاههاي آثارعلمي حوزويان با موضوع قرآن کريم و نشست هاي تخصصي و محافل قرآني در مساجد، مدارس و حوزه های علمیه را ، از برنامه هاي جنبي دومين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم طلاب علوم ديني جهان اسلام عنوان کرد.

وي اضافه شدن بخش تفسير قرآن کريم و افزايش 20 درصدي شمار شرکت کنندگان را از ويژگي هاي اين دوره از مسابقات اعلام کرد و خاطرنشان کرد: چهارم ارديبهشت در اختتاميه اين مسابقات که در مدرسه امام موسي کاظم (ع) برگزار مي شود ، ضمن بهره مندي از سخنان آيت الله سبحاني از نفرات برگزيده تجليل خواهد شد.

وی افزود: سفر به مشهد مقدس به میزبانی اداره کل اوقاف خراسان رضوی و نیز دیدار با مقام معظم رهبری در ششم اردیبهشت‌ماه پایان بخش برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/الف

دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی برگزار می‌شود

برچسب ها: سرویس فرهنگی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار