مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی گفت: آمریکا جنایتکاری است که ندای دموکراسی و حقوق بشر سر می دهد و کشتار سرخپوست و سیاه پوستان زیادی را در کارنامه ننگین خود دارد.

آمریکا جنایتکاری است که ندای دموکراسی و حقوق بشر سر می دهد به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادواره ۱۴۰۰ شهید ارتش صبح امروز در مسجد الزهرای اراک برگزار شد.

امیر سرتیپ آراسته مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی و رئیس هیات معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در این یادواره پس از بیان خاطراتی از جنگ از صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی الگوی یک انسان وارسته، صبور و شاکر بود و در جنگ و پس از جنگ احساس هیچ گونه خستگی و ناامیدی به خود راه نداد.

امیر سرتیپ آراسته افزود: شواهدی وجود دارد که ژنرال‌های ایالات متحده هشدار‌های لازم را به ترامپ رئیس جمهوری خود داده بودند که در صورتی که حتی یک پایگاه نظامی حزب الله و یا سپاه پاسداران مورد هدف موشک‌های ما قرار بگیرد آن‌ها به فرمان رهبر خود حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا جنایتکاری است که ندای دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دهد و کشتار ۱۱۲ میلیون سرخپوست و ۸۰ میلیون سیاه پوست را در کارنامه ننگین خود دارد و بر اساس آمار‌های موجود در ۱۰ سال گذشته روزانه به طور میانگین ۱۸ سیاه پوست در ایالات متحده کشته شده اند.

امیر آراسته بیان کرد: آمریکا با اشاعه ۹۷ نوع بیماری میکروبی و کشنده زمینه کشتار میلیون‌ها سیاه پوست و سرخپوست را فراهم کرد به طوری که از مجموع ۲۰۰ میلیون سرخپوست در آمریکا امروز تنها سه میلیون و ۶ میلیون، ۲ رگه در این کشور زندگی می‌کنند.

سرهنگ برزوعی فرمانده ارشد ارتش در استان مرکزی و مسئول مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) هم گفت: ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است که ۱۴۰۰ نفر آن از استان مرکزی است.

سرهنگ برزوعی افزود: کمترین کار ما زنده نگه داشتن یاد شهید است و این یادواره‌ها یادی از شهدا است که امیدواریم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام / ج

یادواری شهدای ارتش استان مرکزی در اراک

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.