گوشه‌ای از زندگی نامه شهید سیف الله امامی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید سیف الله امامی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید سیف ا... امامی در سال1317 در روستای كشاورز از توابع شهرستان شاهین دژ در یك خانواده مؤمن و متدین دیده به دنیا آمد و از اوان كودكی با توجه به عدم امكانات مالی و تحصیلی از نعمت سواد بی بهره ماند و در زادگاهش به شغل شریف كشاورزی مشغول شد و در همان جا تشكیل خانواده داد كه ثمره آن وصلت 6 فرزند است.

شهید ارجمند فردی بسیار معتقد و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عاشق ولایت و امامت بودند و این شور و شوق در وجود ایشان تحرك دیگری آفرید و آن را به سوی سپاه پاسداران سوق داد و ملبس به لباس مقدس بسیجی كرد و در مكتب عشق ثبت نام كرد.

سرانجام پس از مبارزات فراوان در یكی از پاكسازی های محور بوكان، در تاریخ1360/9/12 در حین مصاف دعوت حق را لبیك گفت و در جوار شهدای كشاورز به خاك سپرده شد.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید سیف الله امامی

 

برچسب ها: شهدا ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار