گوشه‌ای از زندگی نامه شهيد شيرزاد اصلانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

 به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید شیرزاد اصلانی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید شیرزاد اصلانی در سال 1342 در روستای هولاسو در یك خانواده كشاورز و مسلمان به دنیا آمد و به دلیل فقر ریشه دار جهت كمك به والدین در امرار معاش، بعد از پایان دوره ابتدائی ترك تحصیل كرد و بالاخره برای اشتغال بهتر راهی تهران گردید و در كارخانه یخچال سازی زاگرس استخدام شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به عضویت بسیج محل اشتغال خود درآمد و همواره با احساس مسؤولیت در صحنه های انقلاب و بزرگداشت ایام ا... شركت می كرد. از خصوصیات بارز او بردباری و مصائب و حسن همكاری و تعاون و جوانمردی بود كه غالباً دوستان و اطرافیان از آن متأثر می شدند.

و باتوجه به اینكه هر انسان والا و صاحب شعور و حامی انقلاب اسلامی همچون خاری است در چشم دشمنان اسلام، لذا ضدانقلاب در یك حركت كور و بدون هدف و مذبوحانه (مین گذاری) در تاریخ 60/10/14 او را در آتش خصم و كینه شیطانی خود سوزاند. اما حضور یكپارچه مردم در تشییع پیكر او و مراسم خاك سپاری در مزار شهدای هولاسو ضدانقلاب را بیش از پیش مأیوس كرد.

انتهای پیام/

 بیوگرافی شهید شیرزاد اصلانی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار