گوشه‌ای از زندگی نامه شهید زرار بابولی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید زرار بابولی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

فرازی از زندگی نامه شهید:
شهید زرار بابولی در سال1346 در روستای قره قصاب از توابع شهرستان نقده در خانواده مذهبی و متدین و مستضعف به دنیا آمد. از كودكی با فقر و محرومیت روبرو بود و از همان دوران با كار و تلاش آشنا و در جهت رفع مشكلات خانواده و تأمین مایحتاج آن كوشش نمود. بعد از دوران كودكی برای كمك به اقتصاد خانواده به كشاورزی و دامداری پرداخت.

فردی زحمتكش و مؤمن و متقی بود. در نمازهای جماعت شركت می جست. در خانواده به تمامی اعضاء علی الخصوص به پدر و مادرش ارادت و محبت خاصی داشت. از هر فرصتی جهت كمك به همنوعان بهره می برد و متواضع و خاكی بود. به انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام علاقه فراوان داشت و به خاطر همین علاقه و اشتیاق به انقلاب و ارزشهای متعالی آن بود كه جهت انجام وظیفه مقدس سربازی به دلیرمردان لشكر92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق گشت و به حفظ و حراست از حدود و ثغور میهن اسلامی و دستاوردهای الهی انقلاب مقابل دشمنان پست و دون پرداخت.

در مقابله با دشمنان متجاوز بعثی در مناطق عملیاتی جنوب رشادتها از خود به یادگار گذاشت و عاقبت به تاریخ67/4/4 در نبرد نابرابر با بعثیان كافر در منطقه عملیاتی كوشك (جنوب) در دشتهای مطهر و خونین جنوب مفقود گشت.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید زرار بابولی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.