رای کمیته انضباطی هیات فوتبال برای تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: بر اساس رای کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان نتیجه دیدار تیم‌های چای ناطق لاهیجان با شاهین انزلی در هفته آخر لیگ برتر فوتبال استان ۳ بر صفر به سود تیم شاهین انزلی اعلام شد.

وی افزود:همچنین این کمیته، ایمانعلی ناطق مالک و مدیرعامل باشگاه چای ناطق لاهیجان را به دلیل فحاشی و ضرب و شتم داور چهارم مسابقه به ۶ ماه محرومیت از فعالیت در میادین ورزشی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رئیس هیات فوتبال گیلان خاطر نشان کرد: وحید ناطق بازیکن این تیم به دلیل فحاشی، ضرب و شتم داور چهارم و تحریک تماشاگران منتسب به چای ناطق لاهیجان برای ورود به داخل زمین مسابقه به ۱۲ ماه محرومیت از بازی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

قربانعلی الماسخاله گفت: کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان را هم به ۳ مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی اعلام کرد:دیدار تیم‌های چای ناطق لاهیجان با شاهین بندر انزلی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان جام گیل ۲۶ اسفند پارسال در ورزشگاه تختی لاهیجان در حالی که با نتیجه بدون گل در جریان بود بعد از اعلام وقت اضافه به دلیل درگیری فیزیکی و ورود تماشاگران به زمین مسابقه نیمه تمام ماند.

رئیس هیات فوتبال گیلان تصریح کرد: حساسیت این دیدار به این دلیل بود که از یک طرف تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان برای دست یافتن به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال گیلان و حضور در مسابقات جام حذفی کشور باید برابر تیم شاهین انزلی پیروز می‌شد، از طرف دیگر تیم شاهین انزلی با تساوی در آن بازی به این مهم دست می‌یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

محرومیت و جریمه برای تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.