کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هواداران تیم ملوان بندرانزلی را از حضور در ورزشگاه محروم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هواداران تیم ملوان بندرانزلی را به دلیل حواشی ایجاد شده در دیدار خانگی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان، تا اطلاع ثانوی از حضور در ورزشگاه تختی انزلی محروم کرد.

وی افزود: مسابقه تیم ملوان بندرانزلی در برابر تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان که در انزلی برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.

سعید علیپور تصریح کرد: این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور یکشنبه آینده در ورزشگاه تختی بندر انزلی میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است.

 

انتهای پیام/م.ع

محروم شدن هواداران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
ملوان از ابتدای فصل جاری بدلیل شرایط ساختمانی ورزشگاه انزلی عملا از تماشاگر محروم بود . الان این محرومیت فقط بصورت رسمی اعلان شده . اصولا ملوان از دوسال پیش( مسابقه با سیاه جامگان در لیک برتر) بطور غیر رسمی از داوری و تماشاگر محروم بوده و ملالی نیست! البته با اقتداری که از کمیته انضباطی سراغ داریم، حتما با اخلال کنندگان در دربی تهران در حضور فیفا که به وجهه فوتبال ایران لطمه زده شد ، هم برخورد سختگیرانه تری صورت خواهد گرفت.