فرماندار شهرستان بافق گفت: توسعه صنایع جوار معدنی، صنایع جوار ریلی و توسعه صنایع جانبی و تکمیلی بخش کشاورزی از اولویت‌های فرمانداری در سال جاری است.

فرماندار شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به اولویت‌های فرمانداری شهرستان بافق در سال جاری، گفت: توسعه صنایع جوار معدنی، صنایع جوار ریلی و توسعه صنایع جانبی و تکمیلی بخش کشاورزی در راستای اشتغال‌زایی از اولویت‌های فرمانداری شهرستان بافق در سال جاری است.

محمد زاده‌رحمانی افزود: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان بافق اولین اولویت ما تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین گازرسانی به دهستان کوشک این شهرستان است.

وی بیان داشت: به‌منظور بسترسازی منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی باید با همکاری، همدلی و برنامه‌ریزی مسئولان شهرستان در تحقق این امر گام برداریم.

فرماندار بافق گفت: در سال جاری فرمانداری شهرستان بافق در جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز در سمت استان کرمان اهتمام ویژه‌ای دارد.

زاده رحمانی افزود: در راستای حفظ جمعیت روستایی شهرستان بافق اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به‌گونه‌ای که این مهاجرت‌ها در شهرستان بافق کنترل‌شده است و با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات خوبی که در این شهرستان صورت گرفته است، مهاجرت مطلوب بوده است.

وی از تغییر مدیرعامل سنگ‌آهن مرکزی شهرستان بافق در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان بافق فراهم است که باید به این موضوع به‌طورجدی توجه کرد و شرایط به‌گونه‌ای باید ایجاد شود که توقعات سرمایه‌گذاران در شهرستان برآورده شود.

انتهای پیام/ی

 توسعه صنایع جوار معدنی از اولویت‌های فرمانداری شهرستان بافق

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.