رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت جام گفت:بارش باران و جاری شدن سیلاب موجب خسارتی ۵۰۰ میلیون ریال به راه و ابنیه فنی تربت جام گردید.

خسارت ۵۰۰ میلیون ریالی باران و سیل به راه و ابنیه فنی تربت جامنژادی پور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  افزود:  بارش باران وجاری شدن سیلاببارش باران سبب انجام عملیات‌های راهداری از قبیل: رفع آب بردگی‌ها ورفع تجمع آب درمحور‌های محمودآباد. شیخ آباد. بزد. موسی آباد. جعفرآباد. ومحور صالح آباد مشهد گردید.

وی گفت: با توجه به اعلام بروز ناپایداری‌های جوی در استان تا چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ اکیپ‌های راهداری در شهرستان تربت جام و منطقه صالح آباد به حالت آماده باش درآمدند تا ایمنی تردد در محور‌ها برقرار باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت جام افزود: عملیات راهداری در محور‌هایی که نیاز رفع آب بردگی. اصلاح شانه. ترانشه و ریزش برداری. تسطیح و تیغ زنی و بازگشایی مسیر بود انجام شده است.

نژادی پور از آمادگی ۱۴ دستگاه سبک و سنگین و ۲۵ نفر راهدار خبر داد و افزود: با توجه به فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی و عبور و مرور کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی ایمنی محور‌های ارتباطی از اولویت‌های مهم این اداره است و رانندگانی که قصد تردد در محور‌های ارتباطی را دارند توصیه کرد با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در این مدت زمان اعلام اخطاریه‌ها در محل آبرو‌ها و مناطق کوهستانی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی گفت: رانندگان در زمان عبور و مرور در محور‌های ارتباطی به علائم راهنمایی مسیر دقت کنند و به هشدار‌های راهداران مستقر در محور‌ها توجه کنند.


انتهای پیام //ز. ج

 

خسارت بارش باران وسیل به راههای تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.