سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان گفت: 15 اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی استان اضافه خواهد شد.

ورود 15 اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بابک اسدی، سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه 15 دستگاه اتوبوس جدید آکیا خریداری شده است، گفت: قرارداد این اتوبوس‌ها منعقد شده و امیدواریم تابستان امسال این وسایل نقلیه به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود تا شاهد ارائه خدمات بیشتری به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه به بازسازی اتوبوس‌های جدید در حوزه سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اتوبوس‌های همدان از لحاظ ظاهری وضعیت خوبی دارند.

سرپرست معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به ارائه خدمات ویژه توسط سازمان اتوبوسرانی به همشهریان و مسافران طی ایام نوروز، گفت: در این ایام 10 دستگاه اتوبوس وی آی پی و گردشگری در اختیار ستاد تسهیل اسکان قرار داده شد.

اسدی با بیان اینکه قبلاً مبلغی از همشهریان و مسافران  نسبت به ارائه خدمات از طریق اتوبوس‌های گردشگری دریافت می‌شد که امسال آن را رایگان کردیم، افزود: مسیرهای گردشگری از آرامگاه آغاز و به تمام اماکن باستانی و گردشگری همدان سفر می‌شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال مسافران از این خدمات و میزان رضایتمندی بسیار بالا بود، بیان کرد: تنها مسافران و گردشگران از این خدمات بهره نمی‌بردند و همشهریان نیز از آن استفاده کردند.

انتهای پیام/ب

15 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی همدان می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.