رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی خبر داد.

 دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط شخصی ناشناس برای وی ایجاد مزاحمت کرده پس از تشکیل پرونده رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارت شاکی و هماهنگی با مراجع قضایی و پس از تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی و تخصصی ، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم ابتدا هرگونه جرم و ایجاد مزاحمتی را انکار می کرد اما پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار و محکم پلیس به بزه ارتکابی معترف شد.

رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه عنوان داشت: متهم علت و انگیزه خود را اختلافات و مشکلات شخصی با شاکی و حس انتقام جویی عنوان داشت.

جمالی تصریح کرد: هرگونه مزاحمت در فضای سایبری برابر قانون جرایم رایانه ای جرم محسوب شده و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است که لازم است کاربرانی که در این حوزه فعالیت می کنند حتماً قانون جرایم رایانه را مطالعه کنند.

وی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه ایی مراتب را سریعاً  موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.