قاضی با اشاره به نزولات جوی استان گفت:دمای هوای قم امشب با کاهش 10 درجه ای به سه درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.

کاهش محسوس دمای هوای قم قاضی،کارشناس اداره کل هواشناسی قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛گفت:استان قم هم امروز از بارش باران وبرف بهاری بی نصیب نماند و برف بهاری کهک و خلجستان قم را سفیدپوش کرد،البته فعالیت سامانه ی بارشی در شهر قم دیگر تقریبا خاتمه یافته است.

وی  با اشاره کاهش محسوس دمای قم بیان کرد: دمای هوای قم امشب با کاهش 10 درجه ای به سه درجه بالای صفر رسیده است،در حال حاضر آسمان ابری است و به تدریج از میزان ابرناکی کاسته می شود و تنها برای ارتفاعات استان تا فردا انتظار بارش های پراکنده را داریم و در پاره ای نقاط این بارش به شکل برف پیش بینی می شود.


قاضی گفت:دمای هوا امشب سردتر می شود، دیروز حداقل دمای شهر قم به6 درجه ی سانتیگراد رسید، همچنین حداقل دما را در شهر دستجرد با یک درجه ی سانتیگراد داشتیم، امروز بعدازظهر هم حداکثر دما 11 درجه ثبت شد که نسبت به دو روز گذشته که حداکثر دما 21 درجه بود 10 درجه سردتر شد.


کارشناس اداره کل هواشناسی قم عنوان کرد:فردا دمای هوا نسبت به امروز مقداری گرمتر خواهد شد،حداکثر دمای فردا بعدازظهر 16 درجه سانتیگراد است که نسبت به امروز 5 درجه گرمتر خواهد بود.

انتهای پیام/ش

وضع هوای فعلی قم

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار