مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد گفت:براساس قانون وظیفه اصلی پارکبانان در پارکینگ‌های حاشیه‌ای ثبت و شارژ پلاک خودروی شهروندان می‌باشد

پارکبانان در معابر فقط مسئول ثبت و شارژ پلاک خودرو هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید حسین هاشمی‌زادگان افزود: پارکبانان پلاکی را که در محدوه ماموریت خود رویت کنند؛ اقدام به ثبت پلاک می‌کنند.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر پارکبانان در بازه‌های زمانی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مبادرت به ثبت پلاک خودرو می‌کند که به صورت یک زنجیره به هم متصل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد خاطر نشان کرد:اولین و آخرین ثبت پلاک به منزله مدت زمان توقف خودرو درنظر گرفته شده و توسط سرور مرکزی اقدام به کسر شارژ می‌شود.

هاشمی زادگان افزود: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که پارکبان فقط مسئول ثبت و شارژ پلاک خودرو می‌باشد و هیچ‌گونه اختیاری برای کسر شارژ از پلاک خودرو ندارد.

وی گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت و انتقاد نسبت به عملکرد پارکبانان، موارد را با سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ روابط عمومی و آموزش شهروندی شرکت الیت در میان گذاشته تا در اسرع وقت پیگیری و مرتفع شود.

انتهای پیام//م. ن

شرح وظایف پارکبانان شرکت الیت

برچسب ها: شهرداری ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.