دومین همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی ۲۸ الی ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۷به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری دانشگاه مونستر آلمان برگزار می‌شود.

برگزارى دومین همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی گرجى رئیس گنگره التهاب سیستم عصبی در نشست خبری جشنواره دانشجویی علوم اعصاب، گفت: همایش برای ترویج دانش علمی، پیشرفت‌های پزشکی و ارایه خدمات بهداشتی موثر در زمینه التهاب عصبی طراحی شده است، این همایش فرصتی را در اختیار تمامی رشته‌های مرتبط با علوم اعصاب و دیگر متخصصان حوزه سلامت قرار خواهد داد تا در زمینه آخرین پیشرفت‌ها و چالش‌های فعلی در زمینه التهاب عصبی به بحث و تبادل نظر بپردازند.


وى گفت: دومین کنگره بین المللی «التهاب سیستم عصبی» و فستیوال دانشجویی «علوم اعصاب» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکارى دانشگاه مونستر، دانشگاه مشهد و کارگروه توسعه و تعالی علوم اعصاب برگزار می‌شود.


رئیس همایش بین المللی سیستم عصبی در ارتباط با که علوم اعصاب گستره بسیار زیادی دارد و جز علوم استراتژیک محسوب میشود افزود: تحولاتی که طی سال‌های اخیر در علوم اعصاب صورت گرفته، بسیار قابل توجه است و دپارتمان علوم اعصاب در مشهد از سال ٩٥ تشکیل شده که عملکرد خوبی داشته است.
 
گرجی گفت:تشکیل بانک اعصاب، کشت سلول‌های بنیادی و آسیب شناسی گروه‌های مختلف اعصاب از جمله فعالیت‌های این دپارتمان است.


وى گفت: ٥٠٠ نفر از ٤٠ دانشکده داخلی کشور شرکت کردند که ٣٥٠ مقاله به دبیر خانه فرستاده شده است که ٣٠ مقاله برای سخنرانی انتخاب شده اند و ٣٢٠ مقاله دیگر در قالب پوستر میباشد.


 رئیس دومین کنگره بین‌المللی «التهاب سیستم عصبی افزود: این همایش با حضور ٢٠ استاد از کشور آلمان برگزارخواهد شد.


انتهای پیام//ا. آ.


دومین کنگره التهاب سیستم عصبی و جشنواره دانشجویی علوم اعصاب در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.