برگزیدگان مسابقه استانی جایزه نمایشنامه نویسی در چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، شش برگزیده مسابقه استانی جایزه نمایشنامه نویسی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

وی افزود: در بخش کودک و نوجوان این مسابقه، ناصر محمودی با نمایش خواب‌های رنگی، رضا ولی پور با نمایش بوته سبز و فرزانه میرزاخانی با نمایش کی میگه مترسکا دل ندارند، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شیروانی اضافه کرد: همچنین آرزو ریاحی با نمایش لی لی میان جنگ، سمیرا سلیمانی با نمایش اجتماع تنها و سعید جوانبخت با نمایش خانه‌ای در همین حوالی، مقام های اول تا سوم بخش بزرگسالان  را به دست آوردند.

وی ادامه داد: فراخوان مسابقه استانی جایزه‌ نمایشنامه نویسی، مهرماه ۹۶ در چهارمحال و بختیاری منتشر شد و هنرمندان تا ۲۰ دی ۹۶ آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

شیروانی افزود: نتایج داوری آثار نیز ۲۲ بهمن سال گذشته با قضاوت محمدامیر یاراحمدی، ایوب آقاخوانی و محمدرضا سمیع صورت گرفت.

به گفته وی؛ برگزیدگان مسابقه نیز روز گذشته یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ و در آیین جشن انقلاب در شهرکرد، تجلیل شدند.

بیستم فروردین سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» و ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه به عنوان «هفته هنر انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

تجلیل از برگزیدگان مسابقه جایزه نمایشنامه نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار