فراخوان مسابقه استانی جایزه نمایشنامه نویسی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فراخوان مسابقه استانی جایزه‌ نمایشنامه نویسی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نهاد خانواده، خانواده الگوی ایرانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مفاهیم ارزشمند فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی، عدالت و پیشرفت، مبارزه با استکبار جهانی، شناخت ماهیت تروریسم بین الملل و لزوم وحدت جامعه اسلامی، توجه به نیاز‌های نسل جوان با نگاهی نو، کودک و نوجوان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه، و تلاش برای ترسیم افق چشم انداز ۲۰ ساله، موضوعات این جایزه است.

وی با بیان اینکه هر نویسنده می‌تواند دو اثر نمایشی به دبیرخانه ارسال کند افزود: آثار ارسالی نباید قبل از آن در هیچ جشنواره‌ای ارائه شده باشد.

شیروانی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ دی ماه سال جاری به نشانی شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲، واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.

وی ادامه داد: در پایان، سه اثر به عنوان آثار برگزیده مسابقه معرفی می‌شود که این نمایشنامه‌ها با کمک حوزه هنری در سال آینده (۱۳۹۷) اجرا و در کتابی با همین عنوان چاپ خواهند شد.

انتهای پیام/ف

آغاز فراخوان مسابقه استانی جایزه نمایشنامه نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار