رئیس صندوق کارآفرینی استان از اختصاص ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار به صندوق کارآفرینی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسن پهلوری رییس صندوق کار آفرینی گلستان در اولین جلسه شورای هماهنگی روسای شهرستانی و کارشناسان ستادی که امروز در صندوق ستاد برگزار شدگفت: ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول اجرای طرح به صندوق کارآفرینی امید استان گلستان بر اساس قانون برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به صندوق استان اختصاص یافت.

پهلوری افزود: این تسهیلات در مناطق روستایی و عشایری مرزی با نرخ ۴ درصد و غیرمرزی ۶ درصد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت اشتغال را از اهداف مهم صندوق در سال جدید در روستا‌ها دانست.

پهلوری به اجرای طرح‌های این صندوق اشاره کرد و گفت: اجرای دو طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول در سال ۹۷ را در راستای تحقق شعار سال در دستور کار این نهاد است.

وی در پایان گفت: از همه جوانان و کارآفرینان روستایی و عشایری تقاضا می‌کنیم با انتخاب طرح‌های اولویت دار استان که از توجیه فنی و اقتصادی و بازار فروش مطمئن برخوردارند با اخذ مجوزات لازم از دستگاه‌های تخصصی جهت استفاده از تسهیلات نسبت به ثبت نام از طریق سامانه کارا اقدام نمایند.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

اختصاص اعتبار برای اجرای طرح ایجاد اشتغال در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.