مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کشور از برنامه های متنوع این صندوق برای ایجاد شغل در روستاها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ همتی مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کشور در سومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بندرگز گفت: راه اندازی صندوق های محلی برای جمع آوری منابع خرد در سطح روستاها، حمایت از اشتغالزائی در سطح روستا تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال برای هر طرح، احیاء صنایع دستی، اجرای طرح هر روستا یک محصول، توجه به کسب و کار بانوان ، حمایت از خیریه های اشتغالزا و ساماندهی حاشیه شهر ها از برنامه های مهم صندوق کارآفرینی امید کشور در سال جاری است.

همتی وجود سواحل در این منطقه را از ظرفیت های شهرستان بندرگز عنوان کرد و افزود : صندوق کارآفرینی امید آماده هر گونه حمایت در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه های کشاورزی و گردشگری بویژه در زمینه رونق سواحل است.

وی تاکید کرد: باید در زمینه برند سازی محصولات در این شهرستان اقدام شود و چند محصول مهم و الویت دار به عنوان برند این شهرستان مورد حمایت قرار گیرد و به سایر نقاط کشور و بازارهای هدف معرفی شود.

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز هم در این نشست اجرای طرح روستاهای بدون بیکار را از پروژه های مهم دولت تدبیر و امید خواند و و ابراز امیدواری کرد علاوه بر روستاهای لیوان شرقی از بخش نوکنده و گز شرقی از بخش مرکزی سایر روستاها نیز که در زمینه توسعه در موقعیت ضعیف تری قرار دارند تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

وی ازدهیاران خواست با شناسائی متقاضیان و افراد توانمند روستا و پیگیری طرح های آنان در مراجع و دستگاه های مجری مانند جهاد کشاورزی ، و میراث فرهنگی و گردشگری زمینه اشتغال هر چه بیشتر در محیط روستا را فراهم کنند.

 

برنامه های متنوع صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد شغل در کشور

برنامه های متنوع صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد شغل در کشور

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح روستاهای بدون بیکار  از پروژه های مهم دولت یازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.