رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برگزاری اولین مجمع سلامت در سمنان خبر داد و گفت :با برگزاری این مجمع شاخص‌های سلامت در استان سمنان ارتقا می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارتقای شاخص‌های سلامت در سطح استان را همکاری و مشارکت سایر نهادهای اجرایی و بخش‌های مختلف دانست و گفت :برای ارتقای شاخص‌های سلامت در سطح استان باید همکاری و مشارکت سایر نهادهای اجرایی و بخش‌های مختلف جامعه وجود داشته باشد که این مجمع برای جلب مشارکت سایر بخش‌های مرتبط برگزار می‌شود.

شادنوش از  هم‌افزایی بخش‌های دولتی و غیردولتی برای ارتقای سطح سلامت استان سمنان خبر داد و افزود : مجمع سلامت نقش مؤثری در ارتقای شاخص‌های سلامت استان سمنان ایفا می‌کند و دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در این استان وجود دارد که با برگزاری این مجمع می‌تواند در دست‌یابی به اهداف عالی این دانشگاه‌ها در حوزه سلامت کمک کند.

وی هم چنین عنوان کرد : این مجمع سه‌شنبه 28 فروردین‌ ماه در تالار زکریای رازی دانشکده دندان‌پزشکی سمنان از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / گ

مجمع سلامت نقش مؤثری در ارتقای شاخص‌های سلامت استان ایفا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار