رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : مرکز فوریت های پزشکی این دانشگاه یک هزار و 633 ماموریت در ایام نوروز انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در تشریح عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ۲۳ اسفندماه ۹۶ لغایت هفتم فروردین ‌ماه ۹۷‌ بابیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در این بازه زمانی تعداد یک هزار و ۶۳۳ ماموریت انجام داده است گفت : از این تعداد ۵۱۶ مورد ماموریت حوادث ترافیکی یک هزار و ۱۱۷ مورد ماموریت حوادث غیر ترافیکی را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۲ هزار و ۶۳۸ نفر تاکنون به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند افزود : از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۸ نفر به صورت سرپایی و ۳۱۶ نفر در مراکز درمانی از خدمات دانشگاه بهره‌مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه تعداد کل ‌مراجعان به ایستگاه‌های سلامت در شهرهای سمنان، دامغان و گرمسار ۷۶۷ مورد گزارش‌شده است‌، افزود: ۲۶ پایگاه اورژانس و مراکز درمانی در مسیر زائران علی بن موسی الرضا (ع) آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: روند ارائه خدمات در حوزه‌های بهداشت، درمان، مراکز بیمارستان‌ها، کلینک ها، غذا، دارو در نیمه دوم تعطیلات نوروزی با تمام توان ادامه خواهد داشت‌ و از عموم مردم تقاضا داریم هرگونه مورد تخلف را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام / ه

مراجعه بیش از ۲۲ هزار نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار