رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : از ابتدای طرح ترافیکی نوروز ۹۷ تاکنون ۴۵ حادثه فوتی و جرحی در محورهای این استان به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه از ۲۴ اسنفدماه۹۶ همزمان با ابتدای طرح ترافیکی نوروزی تاکنون در مجموع ۴۵ حادثه فوتی و جرحی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : از این تعداد تصادف، ۱۷ فقره جرحی، ۲۵ فقره خسارتی و سه فقره حادثه فوتی بوده است.

وی بابیان اینکه حوادث رانندگی در محورهای استان ۳۷ مجروح داشت افزود: ۵۰ درصد حوادث چهار روز گذشته را واژگونی خودرو شامل می‌شود که نشان می دهد استراحت یک ربع بعد از هر ساعت رانندگی می‌تواند تا چه میزان اهمیت داشته باشد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه پرهیز از عجله و شتاب در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هوشیاری می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند تصریح کرد : از شروع طرح ترافیکی پلیس ۱۰ مورد واژگونی خودرو گزارش‌شده است.

ترافیک روان و عادی در محورهای مواصلاتی استان سمنان

خسروجردی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان و عادی است گفت : محور شاهرود- آزادشهر که از شب گذشته به علت بارش برف مسدود شده بود هم‌اکنون بازگشایی‌شده اما جاده همچنان لغزنده است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار