هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران به همت انجمن هیدرولیک کشور و با همکاری گروه‌های مهندسی عمران و آب، از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

تبادل دانش فنی و تجربیات و کاربردی نمودن تحقیقات مربوط به علم هیدرولیک، سازه‌های هیدرولیکی و صنعت آب، توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و بررسی مسائل آب و محیط زیست از اهداف این کنفرانس علمی است.

محور‌های هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران شامل مهندسی رودخانه، هیدرولیک محاسباتی، هیدرولیک دریا و سواحل، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرو انفورماتیک، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، سازه‌های هیدرولیکی، دستگاه‌های انتقال و توزیع آب، و کاربرد GIS و RS در مهندسی هیدرولیک می‌باشد.

ثبت مقاله برای شرکت در این کنفرانس، از جمعه آینده ٣١ فروردین ٩٧ تا چهارشنبه ٣١ مرداد امسال انجام می‌شود و مهلت ثبت نهایی شرکت کنندگان هم ۳ شهریور ۹۷ خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه مدیریت و داوری هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران، به نشانی اینترنتی conf.sku.ac.ir/۱۷hydro مراجعه کنند.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ

شهرکرد میزبان هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار