فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از افزایش ۲۱ درصدی کشفیات پلیس شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با برنامه ریزی‌های هدفمند و اجرای طرح‌های موثر و همچنین پبش بینی‌های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم، در تعطیلات نوروز ۹۷ شاهد افزایش ۲۱ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی موفقیت پلیس در عملیات‌های دستگیری مجرمان، افزود: مجموع این آمار مهر تأییدی است بر عملکرد مطلوب پلیس شهرستان که در سایه برنامه ریزی‌های هدفمند فرماندهان دلسوز و زحمات بی دریغ مأموران انتظامی و همچنین همراهی و همکاری شهروندان حاصل شده است.
سرهنگ روانبخش همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت مهم دانست و گفت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، نقش مشارکت مردم بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است از اینرو فعالیت‌های اجتماعی را مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی می‌دانیم.
وی همچنین با اشاره به توسعه فن آوری‌های مختلف و پیچیدگی جرائم به ویژه کلاهبرداری‌های فضای مجازی و سرقت ها، بر لزوم آموزش همگانی و توجه شهروندان به هشدار‌های پلیسی و دقت در نگهداری از اموال شخصی در جهت پیشگیری از سرقت و دیگر جرائم تاکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک در رابطه با اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
انتهای پیام/ی

لزوم آموزش همگانی در مورد سرقت های فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.