به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همایش هنر شیدایی و تجلیل از هنرمندان برگزیده استان با حضور صفار هرندی در یزدبرگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی، همایش هنر شیدایی با حضور محمدحسین صفار هرندی وزیر اسبق ارشاد در یزد برگزار و از هنرمندان برگزیده استان در سال ۹۶ تجلیل می‌شود.

در این همایش که شامگاه ۲۶ فروردین در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای برگزار می‌شود از هنرمندان یزدی برگزیده در جشنواره‌های مختلف سال ۱۳۹۶ با حضور محمد حسین صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل خواهد شد.

در این مراسم از ۲۵ هنرمند شاخص استان در رشته‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل خواهد شد.

این همایش با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری استان، صدا و سیمای مرکز یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود.

گفتنی است:شهید سیدمرتضی آوینی ۲۰ فروردین ۱۳۷۲ هنگامی که برای تولید مجموعه‌ای جدید از برنامه روایت فتح به همراه گروه به فکه، منطقه عملیاتی و الفجر مقدماتی رفته بود بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

پس از شهادت این هنرمند متعهد و بسیجی که رهبر معظم انقلاب او را سیدشهیدان اهل قلم نامیدند، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به معظم له، این روز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی و ۲۰ تا ۲۶ فروردین‌ماه هفته هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده که به همین مناسبت هر سال برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

۲۵ هنرمند شاخص استان یزد تجلیل می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.