گذر فرهنگ و هنر مازاری یزد امشب ششم فروردین ماه ۹۷ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛گذر فرهنگ و هنر مازاری یزد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیر کل میراث فرهنگی استان، فرماندار و شهردار یزد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استان افتتاح شد.

 این گذر فرهنگی از سوی شهرداری یزد و براساس طرحی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده بود مرمت و آماده بهره برداری شد.

گفتنی است: فضای بیرون گذر فرهنگی مازاری برای تمرکز فعالیت‌های فرهنگی و هنری اختصاص داده شده است که تئاتر خیابانی، نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کتابفروشی و برنامه‌هایی نظیر نقد کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در این گذر فرهنگی اجرا می‌شود.

گذرهای فرهنگی در گذشته، علاوه بر معماری اصیل و زیبای خود، محلی برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری بوده اند و سعی شده با احیای گذر مازاری ها، فعالیت های فرهنگی و هنری یزد رونق گیرد.

انتهای پیام/ی

افتتاح گذر فرهنگ و هنر مازاری یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.