دبیرهیئت کشتی استان همدان گفت: ۸ کشتی‌گیر همدانی در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین به روی تشک می‌روند.

حضور8 کشتی‌گیر همدانی در مسابقات انتخابی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مجتبی توتونی، دبیرهیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه اسامی واجدین شرایط برای حضور در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده است، افزود:  8 کشتی‌گیر همدانی مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوردند.

وی افزود: 5 کشتی‌گیر در رشته آزاد و 3 کشتی‌گیر در رشته فرنگی از استان همدان موفق شدند سهمیه این مسابقات را کسب کنند.

توتونی با اشاره به این که 3 فرنگی‌کار ما با ایستادن بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور گروه جیم موفق به کسب سهمیه شدند عنوان کرد: از 5 کشتی‌گیر آزادکار نیز 4 کشتی‌گیر با کسب عنوان در مسابقات قهرمانی کشور و یک نفر نیز با کسب عنوان در مسابقات اوپن کشوری سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: این تعداد سهمیه برای کشتی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

توتونی با اعلام این که مهران محسنی، امیرحسین گروسی و محمد سروش رنجبر نمایندگان کشتی استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی فرنگی هستند گفت: میثم فیروزآبادی، رضا اسدی پور، علیرضا کریمی، جمال میرزایی و دانیال شریعتی نیا نیز در کشتی آزاد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در این مسابقات به مصاف رقبای خود می‌روند.

وی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در روزهای سی‌ام و سی و یکم فروردین به میزبانی تهران خبر داد و عنوان کرد: 4 نفر برتر این مسابقات در هر وزن برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ج

8 کشتی گیر همدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنند

برچسب ها: هنر های رزمی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.