دبیر فدراسیون کشتی گفت: گنجینه ورزش کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است.

گنجینه کشتی همدان پر از شخصیت های برجسته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا لایق در مجمع انتخاباتی کشتی استان همدان که امروز برگزار شد افزود: تنها خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است که ماندگار خواهد بود و آقای رحیمی فر در هر سمت و جایگاهی که هست باید از امروز تنها فکر خود را معطوف به مدیریت در کشتی کند.

وی ادامه داد: امروزه اعتبار کشتی همدان به واسطه ای اعتبار و عملکرد قهرمانان و مربیانی چون براداران جوکار، صادق گودرزری ، سعید ابراهیمی، جمال میرزایی و بسیاری دیگر از افراد حاضر در مجمع است که ما نیز باید با رفتار خود به این اعتبار بیفزائیم.

لایق خاطرنشان کرد: گنجینه ورزش کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است و استعدادها و قهرمانان و مربیانی که همدان دارد بسیاری از استانهای کشور ندارند.

وی ادامه داد: استان همدان در تاریخ ورزش خود پهلوانانی چون براداران جوکار و صادق گودرزی را دارد که باید با اتحاد و همدلی کشتی همدان را در مسیر موفقیت قرار داد.

دبیر فدراسیون کشتی از رحیمی فر رئیس جدید هیات کشتی استان همدان درخواست کرد: با برنامه ریزی برای رفع مشکلات جوانان کشتی گیر استان همدانا قدام کند و مربیانی که اصلا برنامه ای در این ورزش ندارند و از کشتی به عنوان زنگ تفریح استفاده می کنند را کنار بگذارد.

رضا لایق ادامه داد: امیدواریم رئیس جدید هیات، خانواده بزرگ کشتی را هر فصلی به دور هم جمع کرده و توجه و حمایت بیشتر مسئولان را برای رفع مشکلات و موانع کشتی جلب کند.

این مسئول با بیان اینکه منزلت و توانمندی ورزش کشتی بسیار بالاست و کشتی جهان حول کشتی ایران می چرخد، افزود: امروز کشتی کشور با مدیریت رسول خادم از فدراسیون های موفق کشور و چند سال اخیر کشتی می باشد چرا که رییس فدراسیون با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی به دنبال موفقیت کشتی کشور است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.