رقابت های جام باشگاه اورآسیا فوتبال ساحلی از عصر امروز به میزبانی شهر یزد آغاز خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از عصر امروز (26 فرودین) رقابت های جام باشگاه های اورآسیا 2018 به میزبانی شهر یزد آغاز خواهد شد و در این رقابت تیم های لوکوموتیو روسیه، کاتانیای ایتالیا، لوانته اسپانیا و همچنین  تیم مقاومت گلساپوش یزد به میزبانی از کشورمان در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این مسابقات در بازی اول از ساعت  18:45 دو تیم لوکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.همچنین در بازی دوم از این رقابت ها از ساعت 20:15 تیم گلساپوش ایران و لوانته اسپانیا با یکدیگر رقابت می کنند.

این بازی ها همچنین در روز دوم(27 فروردین ) هم ادامه خواهد داشت و بازی ها طبق ساعت های اعلام شده بازی های روز قبل انجام خواهد شد.بنابراین تیم های  لوکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا و سپس مقاومت گلساپوش یزد با کاتانیا ایتالیا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در روز پایانی (28 فرودین) تیم ها با رقیب سوم خود بازی خواهند داشت و در ساعت 18:45 تیم های کاتانیای ایتالیا و لوانته اسپانیا با هم بازی کرده و گفتنی است در بازی پایانی این رقابت ها از ساعت 20:15 تیم های مقاومت گلساپوش و لوکوموتیو روسیه  در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

انتهای پیام/

یزد میزبان جام باشگاه های اورآسیا 2018

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار