تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سال جدید باید در ۲ رقابت بسیار مهم شرکت کند تا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فوتبال ساحلی کشورمان در سال جدید برنامه های مهمی را در سطوح قاره ای و جهانی دارد که می تواند باعث درخشیدن تیم ملی ایران شود.

در ابتدایی ترین مسابقات تیم ملی کشورمان به جام بین قاره های جهان به میزبانی کشور امارات متحده عربی سفر خواهد کرد تا بتواند با حریفان صاحب نام حاضر در این مسابقات به رقابت بپردازد و  باید گفت که این مسابقات از نظر  بررسی عملکرد بازیکنان در سطح جهانی اهمیت بسیاری دارد.

همچنین تیم ملی کشومان پس از مسابقات جام بین قاره ها در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 شرکت خواهند کرد تا با نتیجه گرفتن در این مسابقات بتوانند جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کنند. در ادامه باید گفت که این بازی ها و مسابقات به احتمال فراوان در نیمه ی دوم سال 97 انجام خواهند گرفت.

اردیبهشت زمان شروع لیگ برتر فوتبال ساحلی

از اردیبهشت ماه سال97 لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان همراه با احتمالات و حواشی حضور یا شرکت نکردن تیم ها آغاز می شود. باید گفت در همین چند هفته مانده تا شروع قرعه کشی و شروع لیگ بسیاری از تیم ها وضعیت نامعلوم دارند و یا مسئولان این باشگاه ها خواستار فروش حق حضور تیم خود در لیگ هستند.

آغاز تمرینات بدن سازی بازیکنان برای تیم ملی

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان از نیمه اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و بازیکنان تیم ملی در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار می گیرند.همچنین گفتنی است لیگ بهترین مکان تمرین برای ملی پوشان کشورمان در نبود سرمربی تیم ملی است تا بتوانند آمادگی خود را در بهترین جایگاه نگه دارند.

برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی

چندی پیش مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به دلیل مشکلات خانوادگی ایران را به مقصد کشورش برزیل ترک کرد و تا زمان کوتاهی هیچ خبری از او نبود تا اینکه این سرمربی صاحب نام در پیامی به مسئولان فوتبال ساحلی کشورمان گفت: "دلیل اصلی سفر بی موقع و طولانی اش مشکلات خانوادگی بوده و پس از برطرف کردن این مشکلات به تیم ملی بازخواهد گشت."

گفتنی است تاکنون خبری از بازگشت این سرمربی شنیده نشده است.همچنین فدراسیون فوتبال هم به دلیل نبود مسابقات تا نیمه دوم سال  فضا را برای او باز می داند و این سرمربی را نه اخراج و نه شرایط او را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد و به این سرمربی اهل برزیل اجازه داده است تا تیم ملی را از کشورش برزیل مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

گفته می شود این سرمربی از وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران به خوبی با خبر بوده و با آن ها در ارتباط است و تلاش می کند از اخبار فوتبال ساحلی ایران دور نباشد. همچنین از طرفی حضور سرمربی تیم ملی در این برهه از زمان می تواند تاثیر بسزایی نداشته باشد زیرا بازیکنان تیم ملی تنها در اختیار تیم های باشگاهی خود هستند و تنها با اجازه سرمربی های باشگاهی خود می تواند در تمرینات تیم ملی حضور یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار