وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمایت عربستان و بحرین از حمله سه‌جانبه روز گذشته به سوریه مواضع این دو کشور را محکوم کرد.

واکنش دمشق به حمایت عربستان و بحرین از حمله سه‌جانبه روز گذشته به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمایت عربستان و بحرین از حمله سه‌جانبه روز گذشته به سوریه مواضع این دو کشور را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به موضع ریاض تأکید کرد چنین موضعی در چارچوب نقش تاریخی نظام وهابی در دشمنی با امت اسلام و ایجاد شکاف، ترویج روحیه شکست و تبلیغ سیاست تسلیم‌پذیری و تلاش برای بهبود روابط با دشمن صهیونیستی است.

وزارت امور خارجه سوریه افزود عجیب نیست نظام وهابی در نجد و حجاز از حمله سه جانبه به سوریه حمایت کند به ویژه اینکه دستانش در سوریه قطع شده است و گروه‌هایی چون گروه تروریستی جیش الاسلام به عنوان آلت دست عربستان، یا شکست خورده و یا تسلیم شده اند.

این منبع تصریح کرد مسئولیت سیاست های اینگونه و چنین مواضع خفت باری با آل سعود است.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین به حمایت بحرین از حمله به سوریه واکنش نشان داد و اظهار داشت، این موضعگیری ارزش پاسخ دادن ندارد، بحرین در داخل دارای مشکلاتی است که لکه ننگی بر پیشانی این کشور به شمار می آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، عربستان ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار