مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام عنوان کرد: بازیکنان منچستر سیتی بازی را هجومی تر آغاز کردند و این موضوع باعث شد ما دو گل پیاپی بخوریم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از«گول»، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام دیشب مقابل تیم منچسترسیتی بازی را سه بر صفر در خانه واگذار کردند و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام در این باره گفت: در شروع بازی حریفمان بسیار هجومی تر از ما بازی کرد و به همین دلیل در ابتدای بازی 2 گل خوردیم و این موضوع باعث شد بازیکنانمان از کسب امتیاز در این بازی نا امید شوند.

وی افزود: با این که ما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم اما بازیکنانمان در 25 دقیقه نیمه اول بازی بسیار ضعیف بودند، همچنین روش و سبکی را که در بازی دیشب پیاده کردیم سبکی نبود که در طول هفته روی آن کار کرده بودیم.

سرمربی تاتنهام اظهار کرد: هر تیمی که با منچسترسیتی بازی می کند باید بهترین بازی خود را از دقایق اول ارائه دهد که ما در 25 دقیقه اول بازی آن را انجام ندادیم.

او درباره پنالتی که داور به نفع منچسترسیتی گرفت و منجر به گل دوم بازیکنان من سیتی شد، گفت: من راجع به پنالتی شکایتی ندارم چون این پنالتی تاثیری در روند بازی ما نداشت.

انتهای پیام/

اظهارات پوچتینو پس از دیدار مقابل منچستر سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار