فرماندار دشتی با بیان اینکه گردشگری نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد، گفت: زیر ساخت‌های گردشگری در روستا‌های این شهرستان تقویت می‌شود.

زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان دشتی تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای درازی از توابع بخش مرکزی بر ضرورت نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید از تجربیات کارشناسان محلی روستا در جهت هر چه بهتر اجرا شدن پروژه استفاده شود.

وی افزود: تبدیل آبنما به پل در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد و تاکنون نیز عملیات تعدادی از آن‌ها شروع شده و در کمیته برنامه ریزی امسال نیز تامین اعتبار می‌شود.

نادری مشکل آب را یکی از دغدغه‌های اصلی این روستا عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته برای نوسازی شبکه‌های آب این روستا ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نادری خاطر نشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های متعدد انتظار داریم مردم نیز در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی گفت: یکی از اهداف این سفر‌ها ایجاد امید در بین مردم در سطح روستا‌ها است و این سفر‌ها نباید تنها به مناسبت‌ها و مراسمات ختم شود بلکه باید در تمام فصول این دیدار‌ها انجام شود.

نادری ادامه داد: در سال جاری نگاه ما ایجاد تحرک در سطح روستا‌ها در زمینه اقتصادی است که باید تمام تلاش مان به این موضوع اختصاص بدهیم تا شاهد اشتغال در سطح شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی و دهیاری روستا باید تقویت شود ودر همین راستا پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/م

زیر ساخت های گردشگری در روستاهای دشتی تقویت می شود

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.