با مخترعین ایرانی؛

راه حلی آسان و نوین برای رهایی از ترافیک

یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد فروشگاه اینترنتی شده است که مشتریان می‌توانند در آنجا پوشاک و جواهرات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، محصولات دانش بنیان که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

در دنیای امروز بیشتر فعالیت‌ها از طریق نرم افزار‌های اینترنتی انجام می‌شود یکی از این فعالیت‌های مجازی فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

ترافیک، کمبود وقت، مشغله‌های بسیار و ... از جمله مشکلاتی هستند که مردم جامعه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و فروشگاه‌های مجازی راه حل خوبی در برابر مشغله‌های روزمره و نیاز به خرید پوشاک هستند.

در حال حاضر تعداد بسیاری از این فروشگاه‌های مجازی در کشور ما فعالیت می‌کنند و توانسته اند جای خود را در زندگی شلوغ مردم باز کنند.

بسیاری از فروشگاه‌های مجازی هرگونه محصولی اعم از مواد غذایی، پوشاک، تلفن همراه و ... را می‌فروشند، اما یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد فروشگاه اینترنتی شده است که مشتریان می‌توانند در آنجا پوشاک و جواهرات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

امکان مقایسه 2 محصول در سایت های اینترنتی

در این سایت دسته بندی‌های مختلفی برای آقایان و بانوان وجود دارد و هریک از آن‌ها می‌توانند با ورود به دسته بندی مخصوص به خریداری محصولات بپردازند؛ این دسته بندی‌ها عبارت اند از کیف، کفش، لباس مجلسی، لباس ورزشی، شال و روسری، عینک و... همچنین اگر به دنبال خرید محصولات برند باشید در قسمت مشخص شده در این سایت می‌توانید خرید کنید.

این سایت، فروشگاه کاملی است و تمام آن چه که نیاز داشته باشید را در آن می‌توانید پیدا کنید؛ در قسمت مشخص شده در این سایت بخشی برای خرید بدلیجات و جواهرات قرار گرفته شده است که در آنجا می‌توانید به خرید بپردازید؛ همچنین در این سایت بخشی برای مقایسه کالا‌ها با یکدیگر طراحی شده است که به مشتریان کمک می‌کند تا 2 محصول را از لحاظ قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنند و سپس یکی از آنان را در سبد کالای خود اضافه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان محصول به دستشان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
یکی از دانشجوهای ما رفته بود تورنتو میگفت سه ساعت تو شر میگشتم یه نفر رو ندیدم داشتم دیوونه میشدم همه خریدا و کاراشون اینترنتیه و تو خونه یا سر کار میکنن
آخرین اخبار