با مخترعین ایرانی؛

از ارزشیابی اساتید تا خرید و فروش جزوه در نرم افزار‌های دانش بنیان

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید به امکانات متعدد دانشگاه خود دسترسی پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، محصولات دانش بنیان که این شرکت‌ها تولید می‌کند معرفی کند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید به امکانات بسیار زیادی در دانشگاه خود وصل شوید و دانشکده خود را به فناوری های نوین متصل کنید.

این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمام سیستم عامل‌های تلفن همراه را دارد و از چندین بخش جذاب و متنوع تشکیل شده است که تمام آن‌ها در راستای توجه به بحث آموزشی و کمک به دانشجویان است.

یکی از بخش‌های این نرم افزار کتابخانه نام دارد؛ از طریق این بخش دانشجویان می‌توانند به کتاب، جزوه، نمونه سوالات، مقاله و خلاصه نویسی دروس در دانشکده دسترسی پیدا کنند و نیاز‌های درسی خود را برطرف کنند.

به کمک تلفن همراهتان با اساتید آشنا شوید

مدیر این استارت آپ با بیان اینکه شناسایی اساتید برای دانشجویان اهمیت بسیاری دارد، گفت: هریک از دانشجویان برای انتخاب استاد باید با اخلاق و روش تدریس او آشنا باشند تا درس مورد نظر خود را با او انتخاب کنند، در این نرم افزار بخشی برای ارزشیابی اساتید قرار گرفته است که هریک از دانشجویان با ورود به این بخش می‌توانند به نحوه تدریس، نمره و امتحان استاد رای دهند.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار محلی برای تبادل اطلاعات میان دانشجویان است، گفت: هرگونه سوال علمی و یا غیرعلمی که داشته باشید می‌توانید بپرسید و با جواب دادن به سوال دیگران سکه هدیه بگیرید؛ همچنین در این نرم افزار بخشی برای تبادل نظر میان دانشجویان در نظرگرفته شده است که از طریق آن می‌توانید به هم دانشکده ای‌های خود متصل شوید و به اصطلاح با آنان چت کنید و کتاب ها و جزوات خود را به آنان بفروشید.

مدیر این استارت آپ یادآورشد: رسیدن صدای دانشجو به اساتید و مدیر دانشکده اهمیت بسیاری دارد که از طریق نرم افزار این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار