سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در لنج تجاری گفت: این حریق در خور بندر دیلم رخ داد که با حضور به‌موقع آتش‌نشانی مهار شد.

آتش‌سوزی لنج تجاری در شهرستان دیلم مهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد طاهری سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم با اشاره به اعلام آتش‌سوزی به واحد‌های مختلف آتش‌نشانی دیلم اظهار داشت: با اعلام فوری پایگاه دریابانی شهرستان و مدیر تعاونی لنجداران مبنی بر آتش‌سوزی در یکی از شناور‌های سفاری در خور دیلم سریعا واحد آتش‌نشانی شهرداری دیلم و بنادر و دریانوردی شهرستان در محل حاضر و اقدام به اطفا حریق کردند.

وی با بیان اینکه شناور تجاری یاد شده خالی از بار و کالای تجاری بود، گفت: این لنج از شناور‌های دیگر فاصله داشت که با اقدامات به‌موقع آتش مهار و اطفا حریق به نحو مطلوبی صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه این حادثه نیمه شب جمعه ۲۴ فروردین رخ داد، افزود: این حادثه خوشبختانه تلفات انسانی نداشت و با مهار به موقع آتش از گسترش آن جلوگیری شد.

وی از حضور به‌موقع اعضای مدیریت بحران دیلم قدردانی کرد و افزود: برخی از اعضا مدیریت بحران شهرستان دیلم در محل حادثه حضور یافتند که جای تقدیر دارد.

طاهری با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است بیان کرد: موارد اعلام شده دردست بررسی و منتظر ارسال گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم که پس از جمع‌بندی نتیجه به مدیریت بحران استان بوشهر منعکس می‌شود.

انتهای پیام/م

آتش‌سوزی در شناور تجاری در خور دیلم مهار شد

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.