مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان از زیر بار ترافیک رفتن ۵۵ کیلومتر از راه‌های اصلی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صادق مریدی  مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و آسفالت شدند، گفت: همچنین ۵۵ کیلومتر از راه‌های اصلی استان اتمام و زیر بار ترافیک رفتند.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح چهارخطه پلدختر-خرم‌آباد فعال است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در مجموع ۲۴ کیلومتر از طرح مذکور در دست ساخت بوده که چهار کیلومتر آن آماده آسفالت است؛ سال گذشته نیز ۱۰ کیلومتر زیربار ترافیک رفته است.

وی افزود: در حال حاضر برای تکمیل طرح چهارخطه پلدختر-خرم‌آباد مشکل اعتباری وجود دارد و با توجه به بدهی‌هایی که به پیمانکاران داریم بیش از این نمی‌توانیم قرارداد ببندیم.

مریدی گفت: اعتباری که برای چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر، خرم‌آباد-بروجرد و خرم‌آباد-کوهدشت درنظر گرفته شده است ۱۵ میلیارد تومان است و این درحالیست که تنها برای یک قرارداد در محور پلدختر ۷۰ میلیارد تومان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: پیمانکاران ما نیز هنگامی که شروع به کار می‌کنند تنها ۲۰ درصد ظرفیت مالی خود را می‌توانند صرف کنند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان افزود: در تلاش هستیم باند دوم محور پلدختر را اجرایی کنیم و این مهم در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است.

وی گفت: در تلاش هستیم امسال ۱۵ کیلومتر از محور پلدختر نیز زیر بار ترافیک برود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان افزود: امسال در تلاش هستیم پل کشکان-محور کوهدشت زیر بار ترافیک برود؛ همچنین تقاطع‌هایی را در کمربندی خرم‌آباد اجرا کردیم. همچنین عملیات اجرایی محور پلدختر را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/م

ترافیک راه های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.