فرماندار خرم آباد با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی این شهر گفت: طرح ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی، فرماندار خرم آباد گفت: ورودی شهر‌ها نقش غیر قابل انکاری در قضاوت اولیه گردشگران دارند لذا ساماندهی ورودی جنوبی شهر خرم آباد ضروری است.

وی افزود: این ورودی به رغم تردد زیاد میهمانان داخلی و خارجی به هیچ عنوان در شان مرکز استان نبوده و چهره واقعی شهر را مخدوش کرده بود.

فرماندار خرم آباد گفت: پس از سال‌ها بی مهری با ورود مدیریت ارشد استان، وضعیت ورودی‌های شهر خرم آباد در حال تغییر است و استاندار لرستان نگاه جدی و ویژه‌ای به این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا ۲۵ اسفند ورودی خرم آباد ساماندهی می‌شود افزود: در حال حاضر ۱۵ تیم به طور همزمان مشغول عملیات جدول گذاری، ترمیم و نصب گاردریل، شانه سازی، آسفالت و زیرسازی هستند.

عبدالهی در ادامه بیان کرد: کنترل آب‌های سطحی معابر و آسفالت باند کندرو، ایجاد فضای سبز حاشیه جاده از پل ماسور تا اولین میدان شهر و ساماندهی خودرو‌های فروش میوه از وظایف دستگاه‌های اجرایی یادشده است که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظایف اقدام کنند تا در آغاز سال ۱۳۹۷ یک ورودی زیبا و در شان مردم خرم آباد داشته باشیم.

انتهای پیام/د

طرح ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.