در ادامه ادعا‌ها و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی مقام‌های عربستان سعودی، روز جمعه بار دیگر ریاض بیانیه‌ای ضد ایرانی به شورای امنیت ارسال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در ادامه ادعا‌ها و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی مقام‌های عربستان سعودی، روز جمعه ریاض ادعاهایش را درباره مواضع تهران در قبال یمن باز هم  تکرار کرد.

حملات ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی و امارات متحده عربی به یمن از یک سو و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمنی‌ها با حمایت غربی‌ها از ریاض همچنان ادامه دارد و این کشور همچنان ایران را مقصر بحران یمن می‌خواند.

به گزارش شبکه العربیه، دولت عربستان سعودی در بیانیه‌ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل از این شورا خواست که «ایران را در موضوع حملات موشکی حوثی‌ها پاسخگو قلمداد کند».

در این بیانیه ادعا شده که «شکاف‌های موجود در سیستم‌های بازرسی در یمن، ایران را قادر کرده که موشک‌هایش را در اختیار حوثی‌ها قرار دهد».

عربستان سعودی همچنین ادعا کرده که «ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل به ایران و حوثی‌ها [برای حمله به عربستان] چراغ سبز داد.»

ادعا‌های تازه عربستان سعودی علیه ایران در حالی مطرح شده که ائتلاف سعودی-اماراتی با حمایت کشور‌های غربی از ۶ فروردین ۱۳۹۴ حملات همه جانبه علیه یمن را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

عربستان سعودی باز هم درباره یمن به ایران تاخت

برچسب ها: عربستان ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرافت
۱۱:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بلایی که امریکا .....برسر کشور عراق ایجاد نمود امروز به سر سوریه انجام دادند ملت ایران با هوش باشیم امریکا ... به دنبال منافعه خودشان نه مردم سوریه نه عراق نه ایران ....نه مسلمان ونه دیگر مردم دنیا
آخرین اخبار