سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: استرس امروز حرف اول را در دیدار مقابل نفت تهران می‌زد، اما خوشبختانه توانستیم برنده بازی باشیم.

مهاجری: استرس حرف اول را می‌زد / کدام کار مسئولان این تیم عجیب نبوده است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت : از بردی که کسب کردیم خوشحالم . هم تیم ما و هم تیم حریف فشار زیادی را آوردند و هر دو تیم  موقعیت های  خوبی را از دست دادند اما خدا را شکر می کنم که توانستیم در یکی از سخت ترین روزهایمان یکی از شیرین ترین امتیاز ها را کسب کنیم. خوشبختانه مسئولان شهرمان از تیم حمایت کردند و اثرش را دیدند . استرس امروز حرف اول را می زد اما توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: خوشبختانه بقای ما قطعی شد اما هدف ما سهمیه بود اما دچار مشکلات زیادی شدیم که همچنان هم ادامه دارد با این حال در آستانه جشن بزرگ مبعث به برد خوبی دست یافتیم تا به امید خدا برای 2 بازی آینده هم شرایط خوبی داشته باشیم و پس از آن هم تیم را تحویل نفر بعدی دهیم.

او در ادامه افزود : دروازه بان ما در کنار دفاع و سایر عوامل تیم خوب بودند با این حال متاسف شدم برای تیم نفت که  از نتیجه ناراحت بودند.

مهاجری در پاسخ به این سوال که شنیده شده مسئولان پدیده دیگر قصد تیم داری ندارد گفت: کدام کار مسئولان این تیم عجیب نبوده است ؟ بچه ها ی ما زحمت زیادی کشیدند ما شب گذشته درگیری های زیادی داشتیم اما بازیکنان به حرف من احترام گذاشتند و آمدند اما اتفاقات عجیب و غریب کم نداشتم و امیدوارم آخری بوده باشد.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم فوتبال پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار