امام جمعه مسجد مکی زاهدان گفت: اهل سنت نزدیک به ۴۰ سال است که همراه و همگام انقلاب اسلامی هستند و همواره از این انقلاب پشتیبانی و دفاع خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان در بیست و هفتمین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم اهل سنت زاهدان اظهار داشت: اهل سنت امروز در دل ملت ایران جای دارد و مسئولان نظام به ما اعتماد دارند.

وی بیان کرد: اهل سنت همیشه یاور انقلاب اسلامی بوده و هستند و انتظار دارند مسئولان به خواسته‌های آنان توجه بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما انتظار داریم که از جوانان شایسته اهل سنت در نیرو‌های مسلح، قوه قضاییه و سطوح مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گیری شوند.

وی ادامه داد: مسئولان نظام به اهل سنت اعتماد دارند و انتظار داریم در سطوح مختلف مدیریتی ملی و استانی از ظرفیت اهل سنت استفاده شود.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: از مسئولان دلسوزانه درخواست داریم که ندای مردم را بشنوند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: مشترکات بسیار زیادی میان شیعه و سنی وجود دارد و جایی برای اختلاف نیست.

وی بیان کرد: شیعه و سنی در کنار یکدیگر باید به فکر پیشرفت و توسعه کشور باشند.

وی افزود: اختلافات قومی و فرقه‌ای جز خسران و نابودی چیز دیگری به همراه ندارد.

مدیر حوزه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: اسلام دین اعتدال و میانه روی است و در این دین تندروی هیچ جایگاهی ندارد.
مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: همه‌ی خوبی‌ها در دین مبین اسلام وجود دارد.

وی ادامه داد: تنها راه نجات کشور‌های اسلامی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند رجوع به قرآن و سیرت پیامبر اسلام (ص) است.

وی تصریح کرد: هر ملتی که از دین خود فاصله گرفت با چالش رو به رو شد.

انتهای پیام/ع

بیست و هفتمین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم اهل سنت زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار