نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تمدن بزرگ اسلامی با توطئه‌های دشمنان اسلام و پیروی برخی از سران کشور‌های اسلامی از آنان دچار خلل شده که باید با انسجام، هماهنگی و اتحاد مسلمانان این تمدن احیا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  پنجشنبه شب در بیست و هفتمین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم اهل سنت زاهدان اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی کشور‌های اسلامی بدنبال ضربه زدن به تمدن عظیم اسلامی هستند که باید همگان نسبت به این مساله هوشیار باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: تمدن اسلامی در پرتو قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام (ص) شکل گرفته و دشمنان در تلاش هستند تا این تمدن عظیم را از بین ببرند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تمدن اسلامی در علوم و فنون گوناگون پیشرفت‌های بسیار چشمگیری به دست آورد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این تمدن اسلام بود که توجه تمام جهانیان را به خود جلب کرد و دشمنان قسم خورده مسلمانان این عزت را نمی‌توانستند ببینند.

آیت الله سلیمانی گفت: دنیای غرب به نبرد بی امان با تمدن بزرگ اسلامی برآمد تا این تمدن عظیم را از بین ببرد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز کشور‌های اسلامی متاسفانه زیر چکمه‌های استکبار جهانی قرار دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: فلسطین یک جراحت عظیم بر پیکره کشور‌های اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: فلسطین و مسجد الاقصی به دلیل اینکه محل معراج پیامبر است قلب تپنده اسلام محسوب می‌شود.

آیت الله سلیمانی گفت: ماجرای یهودی سازی فلسطین و قرار گرفتن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باید موجب حساسیت کشور‌های اسلامی شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: کسانی که خود را خادم الحرمین می‌نامند بدنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: سرنوشت دنیای اسلام باید ما را با یکدیگر متحد و منسجم کند.

انتهای پیام/ع

بیست و هفتمین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم اهل سنت زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار