ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: بانوان ورزشکار اصفهانی همیشه حرف برای گفتن داشته‌اند و بازیکنان خوبی بوده‌اند، در نظرسنجی برترین‌های ورزش استان در سال 96هم خوب درخشیدند و خیلی خوب رأی آوردند.

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: اردوی تیم ملی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا تشکیل می‌شود و ما سه خواهر با پشت سر گذاشتن مسابقات انتخابی به اردو راه پیدا کردیم.

وی افزود: البته الهه و سهیلا به خاطر اینکه در یک وزن هستند با هم مسابقه خواهند داد تا در نهایت یکی‌شان اعزام شود، من هم مسابقه در پیش دارم تا اینکه نهایتا نفرات فیکس مشخص شوند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان عنوان کرد: واقعا برای مسابقات انتخابی خیلی زحمت کشیدیم چون این رقابت‌ها برایمان خیلی مهم بود و همه سعی‌مان را کردیم تا به موفقیت برسیم، شب انتخابی خبر فوت مادربزرگم را به من دادند و به سمیرم آمدم الان هم در حال بازگشت به تهران هستم تا پنجشنبه اولین تمرینم را در آکادمی ووشو با حضور مربی چینی آغاز کنم.

وی اضافه کرد: در واقع یک مربی چینی خیلی خوب آوردند که قبلا بازیکن بوده، سه مدال طلای جهانی دارد و در مسابقات حرفه‌ای و جام جهانی نیز حضور داشته و البته از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده، الان هم مربیگری می‌کند و مربی بسیار خوبی است؛ امیدوارم بتوانیم در کنار وی چیزهای زیادی یاد بگیریم و در مسابقات جاکارتای اندونزی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منصوریان در ادامه بیان داشت: این مربی چینی که در کنارمان است می‌تواند خیلی برایمان مؤثر باشد چون قطعا پیشرفتمان زیاد می‌شود، حتی مربی است که خودش لباس می‌پوشد و مقابل ما مبارزه می‌کند و این خیلی خوب است چرا که در ایران چنین فرصت و موقعیت‌هایی آن هم با مربی در این سطح کم پیش می‌آید.

وی به نظرسنجی برترین‌های ورزش استان در سال 96 اشاره کرد و افزود: کار خیلی قشنگی بود چون این فرصت را به اهالی ورزش می‌دهد تا ورزشکارانی را انتخاب کنند که از نظر آن‌ها بهتر هستند؛ بانوان ورزشکار اصفهانی همیشه حرف برای گفتن داشته‌اند و بازیکنان خوبی بوده‌اند، در این نظرسنجی هم خوب درخشیدند و خیلی خوب رأی آوردند که بسیار باعث خوشحالی است.

بازیکن تیم ملی ادامه داد: از این کار خوشم آمد چون همیشه ورزشکاران بهتر و برتر در اذهان ماندگار هستند و ماندگار می‌مانند مخصوصا اگر از بین بانوان باشند.

وی خاطرنشان کرد: من خودم ووشو را مثال می‌زنم، این رشته به دلیل اینکه پخش تلویزیونی ندارد اسپانسرها سمتش نمی‌آیند اما درخشش بانوان در این‌قبیل نظرسنجی‌ها موجب می‌شود اسپانسرها به ورزش این بخش توجه نشان داده و اعتماد کنند همچنین از تیم‌ها حمایت به عمل بیاورند؛ در حقیقت حمایت آن‌ها به پیشرفت ووشو و سایر رشته‌های ورزشی بانوان کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.