با اعلام مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، این باشگه در فصل جدید لیگ برتر از تیم‌های کبدی، بدمینتون آقایان و دوگانه بانوان حمایت خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از پایگاه خبری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، این باشگاه تصمیم دارد از تیم‌های کبدی، بدمینتون آقایان و دوگانه بانوان در لیگ برتر حمایت کند.

اسماعیل پناهنده مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان در مورد رشته‌های تحت حمایت باشگاه سپاهان در فصل جدید، اظهار کرد: تیم تیراندازی دسته یک آقایان، تیر و کمان آقایان، تیم‌های لیگ برتری بدمینتون، کبدی آقایان و بسکتبال لیگ نوجوانان دختران و رشته دوگانه بانوان در لیگ برتر به جمع تیم‌های امسال باشگاه سپاهان اضافه شده است.

وی در مورد رشته‌های ورزش بانوان ادامه داد: مانند سال گذشته در رشته‌های هندبال، والیبال نشسته، شمشیربازی و ووشو بانوان در رده بزرگسالان تیم‌داری می‌کنیم.  

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان اضافه کرد: در بخش آقایان نیز به غیر از فوتبال در رشته‌های دوچرخه‌سواری، هندبال رده‌های پایه و بزرگسالان حضور داریم؛ البته امسال تغییرات زیادی در کادر فنی تیم‌های تحت حمایت باشگاه هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان نداشته‌ایم و تیم‌ها مثل سال گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/م

 

حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تیم‌های کبدی، بدمینتون آقایان و دوگانه بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار