نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید بدانند بی‌توجهی به وضعیت راه‌های شهرضا که در مسیر شاهراه شمال-جنوب کشور واقع شده، بازی کردن با جان مردم است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی دیروز در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا با تأکید بر این‌که مسئولان باید بدانند بی‌توجهی به وضعیت راه‌های شهرضا که در مسیر شاهراه شمال-جنوب کشور واقع شده، بازی کردن با جان مردم است، اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای اصلاح راه‌های این شهرستان انجام شده، اما این مسیرها هنوز هم از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

وی با بیان این‌که قرار گرفتن شهرضا در مسیر شاهراه شمال-جنوب کشور این شهرستان را دارای موقعیت حساسی کرده است، افزود: غیراستاندارد بودن مسیر شهرضا-مبارکه تاکنون باعث بروز تصادفات منجر به فوت بسیاری شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها برای اختصاص اعتبارات ملی جهت اصلاح این مسیر به مسؤولان وزارت راه و شهرسازی مراجعه کردیم، اما بروکراسی اداری مانع افتتاح آن در موقع مقرر شد.

وی با بیان اینکه روزانه صدها تردد در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان انجام می‌شود، تأکید کرد: در ابتدا قرار بود باند دوم این مسیر در دهه فجر افتتاح شود که این زمان، به قبل از پایان سال 96 موکول شد، اما با وضعیت موجود، تأخیر در اجرای این پروژه همچنان ادامه خواهد داشت.

محمودی با انتقاد از عملکرد وزارت راه در خصوص پروژه 6 بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان، خاطرنشان کرد: این مسیر بخشی از جاده ترانزیت کشور است، بنابراین باید عملیات اجرایی در این پروژه هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی با تأکید بر این‌که وقتی مسؤولان وعده‌ای می‌دهند باید به قول خود عمل کنند، اذعان داشت: این پروژه هیچ ردیف اعتباری ملی یا استانی نداشت، اما اکنون که اعتباراتی برای آن جذب شده باید عملیات آسفالت 10 کیلومتر ابتدایی انجام و علمیات احداث 10 کیلومتر باقیمانده آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش فراوان از مسؤولان وزارت راه و شهرسازی خواسته شد تا پروژه احداث زیرگذر میدان بسیج شهرضا را به عنوان یک طرح ملی تعریف کنند، اکنون که این کار انجام شده عملیات اجرایی آن نیز باید بلافاصله آغاز شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.