آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی خدماتی و راهسازی کاشان با حضور استاندار در شب میلاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و نیمه شعبان برگزارشد.

معاو ن استاندار فرماندار کاشان، اظهار در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح هتل سنتی راهب و دهکده گردشگری آرتینا و  آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده کاشان – بادرود است.
حمیدرضا مومنیان، افزود:هتل سنتی راهب با  اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال واقع در محل دروازه اصفهان در حوزه گردشگری شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح‌کرد: مرحله اول دهکده گردشگری آرتینا با اشتغالزایی مستقیم 50 نفر نيروي انساني ، اعتباری افزون بر 180 میلیارد ریال و در فضایی به مساحت 2950 مترمربع ساخته شده است.

به‌گفته‌وی، مرحله اول دهکده گردشگری آرتینا شامل حمام سنتی، استخر،سونا، جکوزی، اتاق ماساژ،سالن بدنسازی و قهوه‌خانه است.
فرماندار کاشان اظهارداشت: عملیات اجرایی باند دوم جاده کاشان – بادرود نیز به طول 35 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال از ردیف ملی قانون بودجه آغازمی‌شود.

مومنیان،افزود: باند دوم کاشان – بادرود به طول 55 کیلومتر در دولت تدبیر و امید از سال 92 آغاز شده است که پیش از این 20 کیلومتر آن در حوزه شهرستان نطنز واقع شده به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.