سرمربی تیم آرسنال انگلیس پس از تساوی 2-2 تیمش برابر زسکا مسکو در لیگ اروپا، عملکرد حریف را بهتر از حد انتظار دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در چارچوب بازی های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا،آرسنال در مسکو به مصاف زسکا رفت. توپچی ها لندن که در بازی رفت چهار بر یک در ورزشگاه امارات تیم زسکا را مغلوب کرده بودند، با کسب نتیجه دو بر دو در مسکو راهی نیمه نهایی شدند.

در این بازی ابتدا چالوف (39)، نابابکین (49) زسکا را پیش انداختند و در حالی که این تیم فقط به یک گل دیگر برای صعود احتیاج داشت، آرسنالی ها با گل دقایق 75 ولبک و 92 آرون رمزی نگذاشتند این اتفاق بیفتد و خودشان راهی نیمه نهایی شدند.


ونگر پس از این بازی به خبرنگاران گفت: شما می دانید که هنگامی که بعد از بازی رفت اختلاف بزرگی با حریف داشته باشید، ضرورتی برای به آب و آتش زدن ندارید ، مگر اینکه تفاوت بسیار اندک باشد.

"من در دو بازی احساس کردم زسکا خوب بازی کرد، به خصوص امشب، آنها باعث شدند قلبم خیلی سریعتر از آنچه که انتظار داشتم، بتپد.

"ما برابر تیم خوبی بازی کردیم. من این را پس از اولین بازی متوجه شدم و آنها امشب دوباره قدرت خود را نشان دادند، و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردند. "

وی درباره این که ترجیح می دهد با کدام تیم در نیمه نهایی بازی کند،گفت : "با نگاهی به تمام نتایج اروپا در این هفته، می توان گفت که تیم ها به هم نزدیک تر شده اند و بازی ها بسیار باز است و هر اتفاقی در هر بازی ممکن است."

"همه در مورد اتلتیکو مادرید صحبت می کنند که آنها  بر روی کاغذ قوی ترین تیم به نظر می رسند، اما شما وقتی به نتایجی که سالزبورگ رقم زده نگاه بکنید،می توانید درباره این تیم هم همین مطلب را بگویید.

سرمربی فرانسوی آرسنال گفت: "من اهل فرانسه هستم و مارسی هم در نیمه نهایی حضور دارد.  این شهر همیشه محل دشواری برای بازی است، شاید بهتر باشد برای کسی آرزوی رویارویی با المپیک مارسی را نکنم."

انتهای پیام/

اظهارات ونگر پس از تساوی برابر زسکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار