مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری چهار دیدار این مرحله به طور همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری چهار دیدار این مرحله به طور همزمان به پایان رسید که تیم های آرسنال، اتلتیکو مادرید، سالزبورگ و مارسی راهی نیمه نهایی شدند.

زسکامسکو 2 - آرسنال 2 (3 - 6)/کامبک زسکا مقابل توپچی ها کامل نشد

توپچی ها لندن که در بازی رفت چهار بر یک در ورزشگاه امارات تیم زسکا را مغلوب کرده بودند، امشب با کسب نتیجه دو بر دو در مسکو راهی نیمه نهایی شدند. 

در این بازی ابتدا چالوف (39)، نابابکین (49) زسکا را پیش انداختند و در حالی که این تیم فقط به یک گل دیگر برای کامبک و صعود احتیاج داشت، آرسنالی ها با گل دقایق 75 ولبک و 92 آرون رمزی نگذاشتند این اتفاق بیفتد و خودشان راهی نیمه نهایی شدند.

صعود آرسنال، اتلتیکو مادرید و مارسی/حذف عجیب لاتزیو با فاجعه 4 دقیقه ای

اسپورتینگ لیسبون 1 - اتلتیکو مادرید 0 (1 - 2)/صعود نفس گیر شاگردان سیمئونه

شاگردان سیمئونه با اندوخته دو گل بازی رفت گام به لیسبون گذاشته بودند اما با گل دقیقه 28 مونترو برای اسپورتینگ اوضاع برای تیم مادرید بسیار سخت شد اما در نهایت پرتغالی ها دیگر نتواستند از سد دفاع روخی بلانکوس عبور کنند تا اتلتیکو صعودی نفس گیر به نیمه نهایی داشته باشد.

صعود آرسنال، اتلتیکو مادرید و مارسی/حذف عجیب لاتزیو با فاجعه 4 دقیقه ای

سالزبورگ 4 - لاتزیو 1 (6 - 5)/فاجعه 4 دقیقه ای عقابها، هفته رویایی پایخت ایتالیا را خراب کرد

عقابهای شهر رم پس نمایش خیره کننده رقیب همشهریشان مقابل بارسلونا ، آماده بودند تا با صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا، هفته رویایی پایتخت نشینان ایتالیا را نکمیل کنند .

آنها با اندوخته خوب و پیروزی چهار بر دو بازی رفت گام به این میدان گذاشتند و با گل دقیقه 55 ایموبیله بسیار به صعود امیدوار شدند. حتی پس از اینکه یک دقیقه بعد دابور گل تساوی را برای سالزبورگ به ثمر رساند، خیلی بیانکوچلستی را نگران نکرد اما تیم اتریشی چهار دقیقه عجیب را پشت سر گذاشت و از دقیقه 72 تا 76 سه گل به لاتزیو زد تا کامبکی رویایی را داشته باشند.

لاتزیو برخلاف رم که برابر بارسا کامبک زد، مقابل رقیب خود در حالی که جلو بود شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. سالزبورگ نیز نشان داد تا حذف دورتموند در مرحله قبل اتفاقی نبوده و آنها تیم بسیار خطرناکی هستند.

صعود آرسنال، اتلتیکو مادرید و مارسی/حذف عجیب لاتزیو با فاجعه 4 دقیقه ای

مارسی 5 - لایپزیش 2 ( 5 - 3)/آتش بازی تنها نماینده باقی مانده فرانسه در رقابتهای اروپایی

مارسی که در بازی رفت در آلمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب لایپزیش شده بود ، در زمین خود و ورزشگاه ولودرومه با برتری پنج بر دو در یک بازی مهیج خانگی به نیمه‌نهایی رسید.

ایلسانکر (بازیکن حریف) در دقیقه 6، بوناسر در دقیقه 9، تووین در دقیقه 38، پایت در دقیقه 60 و ساکای در دقیقه 95 برای مارسی و بروما در دقیقه 2 و آگوستین در دقیقه 55 برای راسنبال گل زدند .

با این نتیجه و با توجه به پیروزی یک بر صفر لایپزیش در بازی رفت ، تیم مارسی با پیروزی پنج بر سه در مجموع راهی مرحله بعد شد.

صعود آرسنال، اتلتیکو مادرید و مارسی/حذف عجیب لاتزیو با فاجعه 4 دقیقه ای

انتهای پیام/

صعود اتلتیکو، آرسنال، مارسی و سالزبورگ به نیمه نهایی لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.