میشل عون تاکید کرد اقدام جنگنده‌های اسرائیلی در نقض حریم هوایی لبنان، تجاوزگری علیه حاکمیت این کشور است و این موضوع برای بیروت پذیرفتنی نیست.

میشل عون: بیروت ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض حریم هوایی لبنان را بر نمی‌تابدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی عربی، میشل عون، رئیس جمهور لبنان، تاکید کرد اقدام جنگنده‌های اسرائیلی در نقض حریم هوایی لبنان، تجاوزگری علیه حاکمیت لبنان است و این موضوع برای بیروت پذیرفتنی نیست.

میشل عون روز پنج شنبه (امروز)، در ابتدای جلسه کابینه گفت ما هرگونه تجاوزگری اسرائیل را محکوم و تقبیح می کنیم. بر اساس بیانیه ریاست جمهوری لبنان، وی افزود بیروت به شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اقدام اسرائیل در نقض حریم هوایی لبنان شکایت خواهد کرد.

روز یکشنبه گذشته ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد چهار فروند جنگنده ارتش اسرائیل، حریم هوایی لبنان را با ورود از آسمان شهر جونیه واقع در شمال بیروت و گشت زنی در آسمان شهر بعلبک نقض کردند.

در همین حال، «بیار ابوعاصی»، وزیر امور اجتماعی لبنان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد لبنان هراسی ندارد و برای هر گونه احتمالی آماده است. وی افزود: ما به مداخله نکردن در امور دیگران پایبند هستیم، اما درباره تجاوزگری اسرائیل سکوت نمی کنیم.
انتهای پیام/

اظهارات میشل عون درباره نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار