سرمربی تیم مشکی پوشان گفت: هدفمان این است تا در مسابقه مقابل سایپا از ۳-۴ بازیکن جوان مان استفاده کنیم.

مهابادی: مقابل سایپا از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، داود مهابادی، سرمربی تیم مشکی پوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط لیگ، هدفمان این است تا در مسابقه فردا از ۳-۴ بازیکن جوان مان استفاده کنیم. البته دیگر بازیکنان ما هم شرایط فنی و بدنی خوبی دارند، اما تلاش می‌کنیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دهیم، زیرا نتیجه این بازی از لحاظ امتیازی روی ما در جدول تاثیری ندارد، اما به لحاظ اعتباری در صدد حفظ شخصیت و اعتبار تیم مان هستیم و با تمام توان بازی می‌کنیم. هدف‌مان استفاده از بازیکنان جوانی است که تاکنون فرصت بازی پیدا نکرده اند و همچنین، چون مسابقه فردا مهم است، خودمان را مکلف می‌دانیم تا با تمام توان بازی کنیم.

او افزود: نتایج ما برای سایر تیم‌ها اهمیت دارد و باید از شخصیت تیم مان دفاع کنیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در سه بازی آینده از چند بازیکنی که کنار تیم ما تمرین کردند و فرصت بازی نداشتند، استفاده کنیم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در پایان گفت: ۴ بازیکن محروم و مصدوم داریم، اما محرومانی که داریم از نظر قانونی محروم نیستند و چند بازیکن مصدوم هم داریم که فکر نکنم به دیدار فردا برسند.

انتهای پیام/

اظهارات مهابادی درباره تیم مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار